مارکتیس؟

سفر ماشروعشد

بنیان گذاران مارکتیس، مدیران صنایعی مختلفی بودند که با هدف کارآفرینی علمی و مدرن، اقدام به ایجاد کسب و کارهای خود کردند.

این روند به چرخه ی رشد خود ادامه داد تا در بهار سال ۹۷ در یک پروژه مشترک در زمینه هوشمند سازی شهری به سبب نیاز به تخصص های چندگانه در حوزه های بازاریابی، برند سازی و تکنولوژی های مدرن دیجیتال، از تک تک آنها خواسته شد تا در این پروژه مشترک هم افزایی داشته باشند.

پروژه بعد از بررسی ها و تحلیل های دقیق، و درست قبل از اجرا، از سوی سرمایه گذاران بخاطر تغییر شرایط اقتصادی معلق ماند.

اما آشنایی و همکاری چندماهه پایاپای این تیم در کنار یکدیگر موجب شد تا ایده خلق مارکتیس شکل بگیرد چرا که تخصص هایی در کنار هم جمع شده بودند که به آنها امکان تحلیل جامع و ارائه راهکار یکپارچه سازی جهت رشد شرکت ها را میتوانست میسر کند.

و امروز بعد از پروژه های متعددی که در کنار هم به نتیجه رساندیم، اعتقاد داریم که آرزوی ایجاد و رشد کسب و کارها بر پایه زیرساخت های علمی و به روز دنیا در دستان من و شماست تا برندهای محترم و دیرپایی را به کمک هم ریشه دار کنیم

فلسفه وجودی

_

ممتاز ساختن برند شرکت های متوسط با استعداد، که علی رغم پتانسیل های خود از حد معینی بیشتر نتوانسته اند رشد کنند

در عصر کنونی، مصرف کنندگان بر اساس تحقیق و ارزش شخصی خرید میکنند نه بر اساس وعده های برند، و بیشتر تحت تاثیر سایر مشتریان و خریداران قبلی هستند تا ارتباطات بازاریابی شرکت ها.

در چنین شرایطی تبلیغات اثربخش بسیار هوشمندانه و نیازمند علم و دانش عمیق نسبت به مفاهیم برندسازی، تحلیل دقیق هدف در تبلیغات، تحقیقات بازاریابی اصولی و پیدا کردن دغدغه ها و نیازهای دیده نشده مشتریان هدف و همچنین گوش سپاری حرفه ای در فضای اجتماعی می باشد تا به طراحی استراتژی پیام منحصربفرد شرکت (USP) که در ضمن منعکس کننده خصوصیات برند نیز باشد منتج شود و در ادامه تیم تخصصی مارکتیس بعد از خلاق کردن ایده، تست های قبل از لانچ را ارزیابی میکند تا به اثربخش ترین سناریو برای درگیری بالا در تبلیغ سبب گردد.

و در نهایت با شناسایی محبوب ترین نقاط تماس و کانال ها، اقدام به پخش تبلیغ موثر در اقتصادی ترین بودجه بندی شرکت می نماید.

ویژن

_

تبدیل شدن به یک شرکت بسیار تخصصی مشاوره بازاریابی در سه سال آینده ایران، بطوری که در طرح ریزی استراتژی کاربردی مدرن علمی، معتبر ترین گزینه برند مارکتیس باشد

ماموریت سازمان

_

نهایت تلاشمان را میکنیم تا برای مشتریانمان مسیرهایی ایجاد کنیم که با دارائی های فعلیشان به حداکثر بهره وری ممکن خود برسند

ارزش های بنیادین

_

– حمایت قوی از یکدیگر برای رشد
– صمیمی و دوستانه
– احترام متقابل
– صداقت کامل

تمایزات مارکتیس

_

– دانش بسیار به روز و عمیق
– تعهد و مسئولیت پذیری برابر و یا بالاتر از صاحب بیزینس در پیگیری ها
– قیمت های بسیار رقابتی در مقایسه با شرکت های هم رده علمی ما در بازار
– مهارت بالا در اجرا به سبب بیش از یک دهه تجربه عمیق در صنعت
– شور و علاقه بسیار بالای تیم ما در رشد کسب و کارها و البته خود ما در کنار شما
– داشتن خدمات یکپارچه و تکمیلی حوزه بازاریابی
– خلاقیت های همیشگی ما در هر اجرا
– اخلاق کسب و کار و حرفه ای گری که مهمترین زنجیره ی گم شده همکاری بلند مدت این روزها را شکل میدهد

و …

_

به خانواده مارکتیس خوش آمدید.