خدمات

توسعه کسب و کار

ضضضض

خدمات ما :

  • ارائه مشاوره های توسعه کسب و کار

برندینگ

در عصر دیجیتال با تحولاتی که در رسانه های اجتماعی، موبایل و جستجو ایجاد شده، ادراک مشتریان نسبت به برندها دستخوش تغییرات زیادی شده بطوری که رابطه برند با مشتریان دیگر یک رابطه یکطرفه عمودی نیست که شرکت ها با روش های سابق جایگاه یابی، موفق به حک برند خود در ذهن مخاطب شوند.

ما در مارکتیس همراه شما هستیم تا بجای جنگ بر سر ترجیج انتخاب برند شما یا رقیبتان در بازار، به ایجاد کانسپت جدیدی در بازار دست پیدا کنید تا جایگاه رقبای شما با مفهوم جدیدی که ایجاد می کنید، در ذهن مخاطب غیر مرتبط شود. همچنین به شما کمک میکنیم تا تمایزات خودتون رو به درستی در ژن برند خود رمزگذاری کنید تا رقبای شما به آسانی قادر به تقلید آنها نباشند.

و در ادامه، با طراحی متفاوت معماری برندتان کمک میکنیم تا برند شما تبدیل به یک موجود انسانی با شخصیت منحصر بفرد گردد و مسیر خرید مشتری شما را در عصر دیجیتال طبق آخرین الگوهای روز دنیا برای شما شخصی سازی می کنیم

مارکتینگ

در عصر انقلاب دیجیتال و با افزایش روند دیجیتالی شدن، علم بازاریابی (مارکتینگ) نیز دستخوش تحولات بزرگی شده است بطوری که کسب و کارها دیگر با استراتژی های مرسوم بازاریابی (جایگاه یابی، تمایز، برند) قادر به حفظ سهم بازار و رقابت در بازار مدرن امروز نخواهند بود.

ما در مارکتیس با اتخاذ جدیدترین متدهای بازاریابی، دیدگاه جدیدی را در روش های توسعه محصول، رویکردهای مشتری محور و انسان محور به شما انتقال می دهیم تا به عنوان یک دوست و همراه، پلی برای گذر از عصر سنتی به عصر دیجیتال باشیم.

هدف ما در بازاریابی عصر جدید، شناسایی نگرانی ها و تمایلات مشتریان خاصه شما و ارائه راهکارهای (مبتنی بر ارزش) اختصاصی برای وفادارسازی آنها و در نتیجه پیشنهاد دادن مشتاقانه ی شما به سایرین می باشد.

فروش

تکنیک های فروش نیز در عصر موج جدید، متحمل تغییر اساسی شده اند. گسترش شبکه های اجتماعی و نیز تعاملات اجتماعی بین افراد سبب میشود روش های سنتی فروش دیگر اثرگذاری سابق را روی مشتریان بالقوه شما نداشته باشند.

فروشندگان عصر جدید نیاز دارند تا روش های جدید شبکه سازی در بازار، ایجاد و مدیریت شبکه مشتریان احتمالی، شبکه سازی داخلی تیم فروش و روش های تیمی برای راه حل های سفارشی به هر مشتری، اصول رصد حرفه ای نگرانی ها و تمایلات مشتری، جایگزینی توجه و مراقبت از مشتری بجای خدمات صرف، و در نهایت تشکیل ساختار فروش بر اساس درونی سازی ارزش های سازمان با روش های جدید شکل گیرد تا به یکی از مزیت های رقابتی ارزشمند شرکت در ارتباط با مشتریان تبدیل شود.

دیجیتال مارکتینگ

یییییی

تبلیغات

به عنوان یکی از مهمترین ابزار های یکپارچه بازاریابی با انبوهی از مخاطبان در ارتباط است.

اثر تبلیغات بر روی ایجاد آگاهی و همچنین خلق تصویر بلند مدت در ذهن مشتریان می باشد و عموما به صورت غیر مستقیم بر فروش تاثیر خواهد داشت.

با قدرت گرفتن شبکه های اجتماعی روند تبلیغات نیز دستخوش تغییراتی شده که می توان جنبه های مثبت و منفی برای آن در نظر گرفت.

اگر اصولی و خلاقانه باشد می توان گاهی با صرف هزینه های کمتر تاثیراتی بیش از حد انتظار به دنبال داشته باشد و بالعکس اگر در مسیر درستی قرار نگیرد می تواند برند را تحت تاثیر قرار دهد.

عصاره مفاهیم برند و بازاریابی در روح تبلیغات دمیده می شود.

با بررسی این مفاهیم و تلفیق آن با المان های اصولی تبلیغات میتوان انتظار بالاترین بازدهی را داشت.

وب و اپلیکیشن

ضض