دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

 

1- استراتژی دیجیتال مارکتینگ

برنامه ریزی، اجرا، کنترل سه نقطه مهم در سند دیجیتال مارکتینگ هستند که می بایست از اسناد بالادستی هر کسب و کار (استراتژی کسب و کار و مارکتینگ) استخراج شود.
یک سند استراتژی، دورنمای هر کسب و کار است و برای اینکه درک شود که چگونه باید این مسیر پیموده شود، لازم است برنامه و نقشه راهی تهیه شود، الان در چه نقطه ای هستیم ، با توانمندی های موجود در کسب و کار، می خواهیم به چه نقطه ای برسیم، این کلیت موارد موجود در یک سند استراتژی دیجیتال مارکتینگ می باشد

در واقع با اجرای تاکتیک ها و اقدامات مشخص شده می توانیم به اهدافمان برسیم، در هر مرحله با استفاده از بازخوردهایی که در آن سند تدوین می شود، می توان عملکرد هر کسب و کار را در راه رسیدن به اهداف خودش، محک زده و کنترل نمود و اصطلاحا جلوی ضررهای احتمالی بعدی را گرفت. این موضوع بیشتر در اجرای یک کمپین تبلیغاتی خود را نشان می دهد.

 

خدمات ما

  • مشاوره، طراحی و اجرای استراتژی دیجیتال مارکتینگ
  • طراحی و ساخت فانل های موثر
  • طراحی کمپین های تبلیغاتی
  • بهینه سازی موتور جستجو (SEO)
  • بازاریابی موتورهای جستجو (Search Engine Marketing – SEM)
  • بازاریابی شبکه های اجتماعی (Social Media Marketing – SMM)
  • ایمیل مارکتینگ (Email Marketing)
  • بازاریابی محتوایی (Content Marketing)
  • تبلیغات ویدئویی (Video Marketing)
  • اینفلوئنسرها (Influencer Marketing)
  • ریتارگتینگ (Retargeting Ads)

 

2- کمپین های تبلیغاتی

برای اینکه پیام برند به گوش مخاطبان برسد و هدف برند محقق شود لازم است مجموعه ای از فعالیت های مختلف، سازماندهی شده و در بستر آنلاین و آفلاین اجرایی شود،

به مجموعه این فعالیت ها، کمپین تبلیغاتی گفته می شود که جز مهمترین ابزارها و تکنیک های مهم بازاریابی به حساب می آیند.

اینکه اهداف کمپین شما بر چه اساسی تعیین شود مهم است و از آن مهمتر این است که چگونه می خواهید عملکرد و نتیجه بخشی کمپین خود را ارزیابی کنید.

 

خدمات ما

  • طراحی کمپین بازاریابی تبلیغاتی 360 درجه
  • کمپین های تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی
  • کمپین های تبلیغاتی مخصوص رونمایی از محصول
  • کمپین های تبلیغاتی مخصوص رویدادها

 

3- بهینه سازی سئوی سایت

یکی از پرکاربردترین و پربازده ترین روش های بازاریابی اینترنتی سئو (بهینه سازی سایت در موتورهای جستجوی گوگل) می باشد که با به کارگیری تکنیک هایی سایت شما در گوگل در رتبه بهتری قرار می گیرد.

تحقیقات نشان می دهد که 91% کاربران اینترنتی از طریق موتورجستجوی گوگل به دنبال نیاز خود می گردند بنابراین بهبود رنک کلمات کلیدی پربازدید از اهداف اصلی هر کسب و کاری می باشد.

با استفاده از تکنیک ها و استانداردهای روز بهینه سازی سایت بر روی الگوریتم های گوگل مانند الگوریتم مرغ مگس خوار، رنک برین، الگوریتم پاندا گوگل، پنگوئن، کبوتر و …می توان موقعیت سایت در گوگل را بهبود داد .

 

خدمات ما

  • بهینه سازی داخلی سایت
  • بهینه سازی خارجی سایت
  • بهینه سازی شبکه های اجتماعی
  • تبلیغات در گوگل ادوردز
  • افزایش سرعت سایت

 

4- مدیریت شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی هر کسب وکاری، پرسرعت ترین کانال ارتباط با مخاطب برای آن کسب و کار می باشد.

مدیریت شبکه های اجتماعی در واقع پیاده سازی راهکارهای بازاریابی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی است.

این که چه پست هایی تولید شود و چه استوری هایی در پیج قرار گیرد می تواند در روند جذب و ارتباط با مخاطبان تاثیر مستقیم بگذارد.

 

خدمات ما

  • انتشار پست های روزانه بر اساس برنامه های تدوین شده
  • مدیریت استوری های روزانه
  • مدیریت IGTV صفحه کسب و کار
  • تدوین استراتژی های افزایش آگاهی از برند
  • مدیریت کامنت ها و روابط عمومی شبکه های اجتماعی
  • آنالیز و کنترل بازدید پست ها
  • معرفی خدمات و محصولات