مشاوره توسعه کسب و کار

مشاوره توسعه کسب و کار

1- برندینگ

برند شدن مسیری است که یک کسب و کار طی می کند تا مشتریانش، خدمات و محصولات آن را درک و تجربه کنند.
برخورداری از یک برند قدرتمند هزینه های کسب و کار را کاهش می دهد و با جذب مشتریان وفادار در واقع سودآوری آن را گسترش می دهد و سبب کاهش مقاومت خرید می شود و از همه مهمتر تبدیل به دارایی نامحسوسی برای آن کسب و کار می شود و ارزش آفرینی می کند.
راه اندازی یک کسب و کار بدون تفکر برندینگ آن، یک اشتباه نابخشودنی در تجارت است.

برند یک معناست. تمام معناهایی که مشتریان شما در ذهن و قلب خود درباره شما حس می کنند. برای اینکه پیام درستی به مشتریان خود برسانید لازم است که استراتژی برند داشته باشید تا مشخص کند که چکونه ، کجا و کی و با چه کسانی می خواهید ارتباط برقرار کنید.

خدمات ما

  • مشاوره برند
  • طراحی هویت بصری

 

2- مارکتینگ

مجموعه ای از فعالیت ها و کوشش ها که هدف آن ارائه کالا یا خدمات با کیفیت به مشتریان و جلب رضایت آنها و کسب سود از آنهاست، فعالیت های مارکتینگ را شکل می دهد.

این کوشش ها از تحقیقات بازار شروع و به خدمات پس از فروش و وفادارسازی مشتریان منجر می شود.

برای نتیجه بخش بودن این کوشش ها لازم است پلن و سندی تجاری برای هر کسب و کار تنظیم شود و روندهایی مخصوص آن کسب و کار تدوین شود.

داشتن برنامه مارکتینگ، مسیر موفقیت اقدامات مارکتینگ را روشن و از آن پشتیبانی می کند و به هماهنگ شدن فعالیت ها برای دستیابی به اهداف آن کسب و کار کمک خواهد نمود.

خدمات ما

  • مشاوره و تدوین استراتژی های مارکتینگ
  • آموزش استراتژی های مارکتینگ

 

3- فروش

امروزه تصمیم گیری برای خرید، بیشتر مبتنی بر اطلاعات فنی و تجزیه و تحلیل منطقی است و کمتر به سبک ساده و بدون بررسی های گذشته اتفاق می افتد. بنابراین ترکیبی از فروش و مهندسی در ارائه کالا و خدمات می تواند منجر به خرید بیشتر شود.

امروزه فروش مانند یک بازی فوتبال بین خریدار و فروشنده  است که در آخر بازی باید هر دو تیم زمین را با نتیجه برنده – برنده ترک کنند.

داشتن یک استراتژی مناسب برای هر کسب و کار می تواند نقش مهمی در کسب سود بیشتر و وفادارسازی مشتریان آن کسب و کار داشته باشد.

فروش معاصر نیازمند نوآوری، بکاربردن به موقع تکنولوژی و رهبری درست تیم فروش می باشد.

خدمات ما

  • مشاوره و تدوین استراتژی های فروش
  • آموزش تیم فروش

 

4- تبلیغات

تبلیغ یعنی رساندن پیام به مخاطب تا اینکه توجهش را جلب کنید. در واقع یک فراخوان می دهید تا مشتری را مجاب کنید که محصول یا خدمت ما، تجربه بهتری به تو می دهد.

بهترین تبلیغات زمانی جواب می دهد که در بهترین زمان و مکان واقع شود مثلا مشکلی وجود داشته باشد و کسب و کار شما هم بتواند آن را به خوبی حل کند، پس احتمال خرید مشتری بالا می رود.

با کمک تبلیغات شما می توانید پیام خود را به مخاطب برسانید این موضوع با روابط عمومی یک کسب و کار متفاوت است. در روابط عمومی شما باید به صورت ارگانیک و با صبر ، ارتباط خود را با مخاطب برقرار کنید.

بیش  از ۷۰ درصد از کاربران دوست دارند نیازهای خود را به جای پیام‌های تبلیغاتی از طریق مقالات با کیفیت به دست آورند. اما اگر این تبلیغات توام با مقالات مفید همراه باشد، می تواند تنایج متفاوتی را ایجاد کند. طراحی تبلیغات امروزه از حساسیت بالایی برخوردار شده است

خدمات ما

  • مشاوره، ایده پردازی، طراحی و اجرای تبلیغاتی

 

5- تحقیقات بازار

باید قبل از هر چیز بدانیم که کالا یا خدمت جدیدی که قصد ارائه به بازار داریم، چقدر خواهان دارد؟

تحقیقات بازار به مجموعه اقداماتی گفته می شود که یک کسب و کار برای آگاه شدن از وضعیت بازار خود انجام می دهد.

این کار سبب می شود قبل از آن که محصول یا خدمت وارد بازار شده و هزینه های زیادی صرف اجرایی شدن آن شود، بتواند امکان سنجی لازم را بدست آورد.

خدمات ما

  • مشاوره و ارائه خدمات تحقیقات بازار